Gratis e-bok
"Hur du lyckas med kalla samtal"
av Daniel Magnusson

Lär dig vad du ska göra och inte göra genom att få e-boken 100% gratis. Fyll i din e-post för att få boken skickad till din e-post inkorg.

Sagt om boken:

Bra och tydligt! Boken var konkret och med bra exempel. Dessutom med lite skön självdistans och humor. En bra kombo! 

Thomas Lundqvist, Författare - Biologisk försäljning

Beställ e-boken, 100% gratis och lär dig hur du lyckas med kalla samtal.

Klicka här för beställa

Vad andra säger om Daniel Magnusson:

  • avatar

    Cecilia Wallén

    VD och Massageteurapeut - Wallén Hälsoinspiraton

    Jag skulle rekommendera Daniel. Dels för att jag vet att det ger resultat, och det har gett mig resultat och jag tror att det kan hjälpa många, många andra speciellt inom min bransch, friskvårdsbranschen. Eftersom många i den branschen rent generellt tänker ”jag är ju ingen säljare så jag tänker inte ringa och jaga mina kunder.” 

    Jag rekommenderar verkligen Daniel till många. Inte bara i min bransch utan även i andra branscher. Jag har blivit hjälpt och jag ser att det finns många runt omkring mig som skulle kunna få hjälp av Daniel också.

  • avatar

    Anna Bodin

     VD och ägare - Hjärna Utbildning

    Jag skulle rekommendera Daniel för att han är konkret, lyhörd och själv en duktig säljare med mycket medvetna metoder som han delar. Han ser till detaljerna och lyckas förklara konkret hur man skickligt kommunicerar med kunder. Det har varit viktigt för mig!

  • Joel Sverneborn

    Senior Account Manager - Telavox

    Resultatet har blivit bättre än innan då jag inte hade Daniel som coach, jämnare och bättre.

Boken innehåller bland annat detta:

Boken är kortfattad och samtidigt innehållsrik med konkreta tips och idéer som du kan applicera på en gång.
 

3 st. viktiga punkter att tänka på!
 

  1. Målgrupp – Vilken är din målgrupp? Se till att veta din målgrupp, den bransch där dina kunder befinner sig. Det är viktigt för att lägga tid på rätt prospekt.
  2. Vad är budskapet och vad är syftet? – Vad har du för budskap och vet du varför du ringer? Syftet, själva skälet till att du ringer samtalet behöver vara klart och tydligt för DIG när du ringer. Är det ett möte du ska boka är det endast en tid för ett möte som hela tiden ska vara målet. Har du det klart och tydligt för dig själv blir det svårare för den du pratar med att ”lura” ut dig på villovägar. 
  3. Kvalificera mötet – Det är jätteviktigt att du kvalificerar mötet. Det som behövs kvalificeras är olika beroende på vad du säljer. Det som är gemensamt för alla är att det är en beslutsfattare som du bokat mötet med! Är det inte det är det bortkastad tid.

Om Daniel Magnusson

Daniel Magnusson är Sälj- och Ledarskapscoach. Daniel arbetar idag med säljare, egna företagare, försäljningschefer, företagsledare och privatpersoner. Det viktiga för Daniel när han tar sig an någon som ska bli coachad är att den personen vill något mer, vill bli bättre på flera sätt och faktiskt villig att göra jobbet som krävs!


Daniel har utbildat sig på CoachVille - Center for Coaching Mastery – USA, och har över 500 individuella coachingtimmar. 

Daniel Magnusson är ceritfierad
CVPCC - CoachVille Certified Professional Certified Coach
ACC - Associate Certified Coach

 

Beställ e-boken, 100% gratis och lär dig hur du lyckas med kalla samtal.

Klicka här för att beställa

Ta gärna kontakt.